تاریخ : يکشنبه 5 آذر 1402     |     کد : 764

به مناسبت هفته تربیت بدنی

قهرمان تیم حبیب در مسابقات گل کوچک کارکنان دانشگاه بناب+ تصاویر و فیلم

تیم حبیب قهرمان مسابقات گل کوچک کارکنان دانشگاه بناب شد.


به گزارش اداره تربیت بدنی دانشگاه بناب: این رقابت ها از سری مسابقات هفته تربیت بدنی، با حضور 8 تیم در دو گروه 4 تیمی بصورت دوره ای و حذفی و در طول ۴ هفته برگزار شد.
تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات گه برای اولین بار برگزار شد گروه اول شامل: تیم سعید- حبیب - تیم تربیت بدنی وتیم تیم فرهنگی و گروه دوم: تیم برنامه بودجه - تیم سهند - تیم رشدو صنعت شاهد و تیم ذوالفقار ولایت می باشد.
این رقابت ها در نهایت پس از 16 مسابقه پرهیجان، چهار تیم تیم حبیب، سعید، تیم برنامه بودجه و تیم سهند به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
در ادامه این رقابت ها دو تیم سعید و حبیب با شکست دادن حریفان خود به مرحله فینال رسیدند.
فینال این دوره از رقابت ها با قضاوت داوران پر افتخار شهرستان بناب به سرداوری سیاوش خالقی برگزار شد و در نهایت دو تیم بعد از تساوی 1بر 1نهایتا در ضربات پنالتی تیم حبیب با نتیجه 3 بر2 موفق به پیروزی و کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها شد.

در مرحله رده بندی تیم سهند با توجه به عدم حضور تیم برنامه بودجه با نتیجه 3 بر 0 برنده بازی اعلام  شده وتوانست به مقام سومی دست پیدا کند.
معاونت دانشجویی دانشگاه ضمن خدا قوت به تمامی تیم های شرکت کننده در این رقابت ها کسب مقام قهرمانی  تیم حبیب را به بازیکنان و کادر فنی و تماشگران پرشور این تیم تبریک گفته و آرزوی سربلندی برای جامعه ورزشکار و ورزش دوست دانشگاه بناب را دارد.
انتهای خبر/ ذاکر احمدزاده


نوشته شده در   يکشنبه 5 آذر 1402  ساعت  10:44   توسط   مدير سايت اداره تربیت بدنی دانشگاه بناب    تعداد بازدید  11
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode