تاریخ : شنبه 21 آبان 1401     |     کد : 715

هفته تربیت بدنی گرامی باد؛

با حضور ریاست محترم، معاون محترم دانشجویی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه بناب طی مراسمی از دانشجویان مدال آور مسابقات گرامیداشت هفته تربیت بدنی تجلیل شد،

ما باغبانهای گل های سرسبد میهن اسلامی هستیم / توسعه علم می تواند با ورزش مقدور شود / دانشجویان پیشران مسیر پیشرفت کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در جمع دانشجویان مدال آور ورزشکار ضمن تبریک کسب مدالهای رنگین توسط دانشجویان دانشگاه و تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: من دانشجویانم را معمولا به سه مقوله ضروری توصیه می کنم؛ اول به ورزش، دوم به آموزش زبانهای بین المللی و سپس به علم آموزی دعوت می کنم که آموزش این سه مقوله در موفقیت یک شخص تاثیر بسزایی دارد.

دکتر عباسیان در ادامه ضمن تاکید به توسعه ورزش در جامعه دانشگاهی گفت: یکی از مزایای ورزش دانشجویی، کار تیمی است و دانشجویان باید به خوبی مسئولیت گروهی را بعهده گرفته به انجام برسانند و این باعث ایجاد همدلی، اتحاد و شور و اشتیاق در جو دانشگاه می شود و ورزش توسط عنصر محیط رفاقتی تقویت می‌شود، یعنی این محیط رفاقتی است که ورزش را در حوزه‌های قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی قوام می‌دهد، لازم است حلقه‌های رفاقتی در محور ورزش در دانشگاه‌ها تقویت شود.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که می‌توانیم برای غلبه بر سستی و رخوت در محیط دانشگاهی به سراغ آن برویم، تقویت ورزش در محیط دانشگاه است.

دکتر مجتبی عباسیان، دانشجویان را پیشرانان پیشرفت کشور نام برد و اذعان داشت: ما خادمان مردم در سنگر علم آموزی، باغبانان گلهای سرسبد میهن اسلامی، یعنی دانشجویان هستیم و هر روز که می‌گذرد اهمیت نقش دانشجویان در پیشرفت کشور و تضمین آینده‌ آن بیشتر آشکار می‌شود، این یکی از برترین افتخارات انقلاب اسلامی است که توانسته است نشان نقش‌آفرینی در مسائل اساسی را بر سینه دانشجویان کشور بنشاند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اخیرا منابع مالی خوبی برای تجهیز و افتتاح اماکن ورزشی دانشجویی از سازمان امور دانشجویان اخذ کرده ایم و در ماههای آینده راه اندازی خواهد شد که امیدواریم این اقدامات بر افزایش شور و نشاط دانشجویی و ورزش قهرمانی تاثیر بسزایی داشته باشد.

دکتر مصطفی خجسته نژند، معاون دانشجویی دانشگاه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و کسب مدالهای رنگین دانشجویان در المپیاد فرهنگی و ورزشی منطقه ای و کشوری، گفت: امیدوارم همچنان که در صحنه های ورزشی قهرمان هستنید در تمام مراحل زندگی نیز موفق و سربلند باشید.

وی در ادامه گفت: شهرستان بناب جزو شهرهای ورزشی و قهرمان پرور است و تیمهای ورزشی حرفه ای موجود در این شهرستان می تواند بستر خوبی برای فعالیت دانشجویان را در سطح قهرمانی فراهم سازد.

دکتر خجسته نژند در پایان ضمن تقدیر و تشکر از ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه بابت حمایت بی دریغ این عزیزان از دانشجویان ورزشکار و تیمهای ورزشی، گفت: در جشنواره های فرهنگی و ورزشی منطقه ای و ملی که برگزار شد، اداره تربیت بدنی توانست در بسیاری از رشته های ورزشی تیمهای دانشگاه را در المپیاد شرکت دهد، که جا دارد از زحمات نیروهای خدوم این اداره و همچنین مساعدتهای ویژه ریاست و اعضای هیات رئیسه در تامین اقلام مورد نیاز و اعزام تیمها تقدیر و تشکر بنمایم.

گفتنی است در ادامه قهرمانان ورزشی دانشگاه به ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند و تجلیل از مدال آوران ورزشی، پایان بخش این مراسم بود.


نوشته شده در   شنبه 21 آبان 1401  ساعت  12:03   توسط   مدير سايت اداره تربیت بدنی دانشگاه بناب    تعداد بازدید  37
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode