تاریخ : شنبه 16 شهريور 1398     |     کد : 680

دانشگاه بناب در مسابقات منطقه 3 کشوری

دانشگاه بناب با تیم های ورزشی خود در رشته های دوومیدانی، فوتسال، والیبال در بخش برادارن و رشته والیبال، دوومیدانی در بخش خواهران در این رقابت ها حاضر شد و به رقابت پرداخت.

 اداره کل تربیت ‌بدنی متولي امور مربوط به ورزش دانشگاهیان است و در طي نيم­سال­هاي تحصيلي، برنامه‌ریزی، اجرا، تعميم و گسترش تربيت­ بدني را انجام می دهد. هدف کلی اداره کل، كمك به رشد و شكوفايي ابعاد معنوي، جسمي، عاطفي، عقلاني و اجتماعي دانشگاهیان از طريق پرداختن به فعاليت­ هاي مفرح و سلامت­ بخش تربیت‌بدنی و ورزش.

اداره تربیت بدنی دانشگاههای وزارت علوم تحقیقات و فناوری، علاوه ر برنامه های ضروری و هدفگذاری داخل دانشگاه بر اساس برنامه ریزی های مدون اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تمامی اهداف خود را عملی می نماید. در راستای این برنامه ریزی ها و اهداف اداره کل و دبیرخانه منطقه 3 کشوری جهت سهمیه حضور در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور، مسابقات مقدمانی رشته های دوومیدانی، فوتسال، والیبال، هندبال ، تیراندازی و بسکتبال با میزبانی دانشگاه تبریز و ارومیه برگزار گردید.

دانشگاه بناب با تیم های ورزشی خود در رشته های دوومیدانی، فوتسال، والیبال در بخش برادارن و رشته والیبال، دوومیدانی در بخش خواهران در این رقابت ها حاضر شد و به رقابت پرداخت.

جناب آقای طاهر محمدزاده، رئیس اداره تربیت بدنی، بعنوان سرپرست تیم والیبال با حضور ورزشکاران به نام های (  سعید خلیلی، نیما خلیل زاده، امیر افتخاری، امیر حسین موجود، رضا ريالایی منفرد، حسین پرهوده، میلاد زارعی، مهدی شمویی، توحید ترابی، مهدی یوسفی، رضا حبیبی، مهران قربانی) به مربیگری جناب آقای  رحیم هرگلانی به مدت 6 روز به میزبانی دانشگاه تبریز حضور یافت. این رقابت ها در دو گروه و با حضور 12 تیم برگزار گردید.



دانشجویان صالح خلدی، رضا خورشیدی، رضا رستمی، رضا معصومی، سجاد امیری، علی زاهدی، علی رخشی، اکبر سهرابی، قادر هاشمی، میلاد حسین پور، فرزاد ماهری فرد، حسین هادوی به مربیگری آقای محمدرضا جلیلی و با سرپرستی آقای طاهر محمدزاده در مسابقات فوتسال پسران دانشگاه های منطقه 3 کشور ؛که به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار گردید؛ شرکت نمودند.


همچنین تیم دوومیدانی پسران دانشگاه های منطقه 3 کشور با یک ورزشکار  ( حامد نامدار اصل) و بدون مربی و با سرپرستی آقای طاهر محمدزاده در مسابقات منطقه 3 کشوری حاضر شد.


در بخش دختران نیز دانشگاه بناب با ورزشکاران ( کتایون اثماریان، آسیه ولیپور، رویا مزیدی، هانیه برقی، مینا ناصری، ثمین میکائیلی، مهسا محمدی، سارا احمدزاده، لیلا فتحی، دنیا صادقی، مریم رونقی ) به مربیگری خانم لیلا دلیر و با سرپرستی خانم مینا نیک نام به مدت 5 روز با میزبانی دانشگاه ارومیه در این رقابت ها حضور یافت.



همچنین تیم دوومیدانی دختران منطقه 3 کشور با یک ورزشکار  ( مریم کرم) و بدون مربی و با سرپرستی خانم نیک نام در مسابقات دانشگاه های منطقه 3 کشوری به میزبانی دانشگاه تبریز  حاضر شد. ورزشکار دانشگاه بناب در دو ماده پرش ارتفاع و پرش طول به رقابت پرداخت و موفق به کسب مقام چهارم در هر دو رشته گردید.
 


نوشته شده در   شنبه 16 شهريور 1398  ساعت  10:14   توسط   مدير سايت اداره تربیت بدنی دانشگاه بناب    تعداد بازدید  225
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode