تاریخ : دوشنبه 4 شهريور 1398     |     کد : 679

دانشگاه بناب موفق به کسب مقام هشتم کشوری از بین 62 تیم حاضر در رقابت های چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشگاه سراسر کشور گردید؛

این مقام در رشته فریزبی در بخش خواهران کسب گردید؛

دانشگاه بناب با حضور پر قدرت خود در المپیاد ورزش های همگانی دانشگاه های منطقه 3 کشوری با کسب سهمیه در 4 رشته دختران و 2 رشته در بخش پسران جواز حضور در چهارمین المپیاد ورزش های همگانی سراسر کشور را بدست آورد.
ورزشکاران پس از ده روز اردوی تمرینی با حمایت هیات رئیسه محترم دانشگاه و با تامین تمامی تجهیزات مورد نیاز به این رقابت ها اعزام شدند.. میزبان این رقابت ها در بخش دختران دانشگاه الزهرا (س) از تاریخ 24 تیر لغایت 31 تیرماه و میزبان رقابت های پسران دانشگاه بوعلی همدان از تاریخ 4 تا 11 مرداد ماه بود.در نهایت پس از رقابت در رشته های اعزامی ، تیم فریزبی دختران توانست در بین 62 تیم حاضر در این رشته به مقام هشت کشوری دست یابد. اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم از ده تیم برتر با اهدای یادبود از این ورزشکاران تقدیر بعمل آورد.
اداره تربیت بدنی این موفقیت را به هیأت رئیسه محترم دانشگاه بویژه ریاست محترم و دلسوز دانشگاه جناب آاقی دکتر پیری، معاونت محترم دانشجویی- فرهنگی جناب آاقی دکتر حاتمی، دانشجویان عزیز و خانواده محترم این دانشجویان تبریک گفته و آرزوی توفیقات روز افزون برای این عزیزان دارد.

+ گزارش تصویری







آلبوم تصاویردانشگاه بناب موفق به کسب مقام هشتم کشوری از بین 62 تیم حاضر در رقابت های چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشگاه سراسر کشور گردید؛

نوشته شده در   دوشنبه 4 شهريور 1398  ساعت  11:01   توسط   مدير سایت معاونت دانشجویی    تعداد بازدید  93
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode