تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1402     |     کد : 731

حضور دانشگاه بناب در مسابقات مینی فوتبال محلات (جام ایرانیان) شهرستان بناب

مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان درشهرستان بناب و با حضور تیم دانشگاه بناب برگزار شد.

به گزارش اداره تربیت بدنی دانشگاه بناب؛ نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان با رقابت500 ورزشکار از شهرستان بناب و علاقمند به این رشته که پیش‌تر در این طرح نام نویسی کرده بودند در سالن ورزشی شهید بهشتی بناب به رقابت های خود پایان داد.
آیین افتتاحیه این مسابقات با حضور مسئولان شهرستان بناب به میزبانی اداره ورزش و جوانان بناب برگزار و تیم های شرکت کننده از مقابل جایگاه ومسئولان رژه رفتند.
در این رقابت ها که دانشگاه بناب با مربیگری جواد کمالی و سرپستی ذاکر احمدزاده و10 بازیکن دانشجو به نام های؛ پرهان طاهری- حسین شیرمحمدی- حمیدرضا پاپی- امیر حسین امیر خیزی- نیما حسن پور- حسن بابایی- بهنام خراط- رامین حسین پور- علی نوری و امیرمحمد الیاسی شرکت نموده و بعد از برد حریفان در مرحله حذفی حذف شد.
در این مسابقات دانشگاه بناب بعد از پیروزی 4بر3 بر تیم قره چپق و 3بر0 به تیم ولایت در مرحله حذفی با باخت به تیم شهدای زاوشت با نتیجه 9 بر6 از این دوره از رقابت ها حذف گردید.
در این دوره از رقابت ها که با حضور 45تیم برگزارشد ابتدا تیم ها در دور اول به صورت دوره ای در 15 گروه بازی کرده و درادامه بازیها بصورت تک حذفی انجام یافته و در نهایت تیم درب ویلایی بدری قهرمان و به مرحله بعد مسابقات در سطح استان آذربایجان شرقی راه یافت.


     


نوشته شده در   سه شنبه 9 خرداد 1402  ساعت  10:42   توسط   مدير سايت اداره تربیت بدنی دانشگاه بناب    تعداد بازدید  32
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode